Schrijf mee!
« »

Communicatie

Nog een keer los

11 juli 2017 | 120w | nancy B | 4

Bandeauleiro, bandeauleira, piediepiederietietietie lalalalala zing ik uit volle borst mee. Ik ben zo aritmisch als een eikenhouten steunbalk maar het interesseert me geen biet. Ik zwiep mijn zorgvuldig gekweekte ‘bijzettafel’van links naar rechts en maak met mijn vingers bewegingen alsof ik een echte castagnettenvirtuoos ben. Heerlijk, ik voel me weer achttien. Nooit gedacht dat ik op deze leeftijd nog naar party- eiland Ibiza zou gaan. Nog een keer lekker helemaal los.

Bij mijn volgende zwiep stoot ik met mijn heup ergens tegenaan. Ik hoor geknetter, zie gespetter en voordat het licht en de muziek uitvalt, zie ik een ober met een tableau volle glazen achterover op de draaitafel vallen. Volgend jaar toch maar weer naar de camping in de Bourgogne.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van nancy B of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

13 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »