Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Eten & drinken, Mensen, Natuur

Kooievaar

2 mei 2017 | 120w | Mien | 3

Kooievaar, de nieuwste hype in culinair Europa. Bij voorkeur vers te nuttigen, meteen na vangst. Nu op de menukaart van trendy restaurants.

Waar is ie het lekkerst? Op Gibraltar. Tip: The Landing’s Restaurant, Queensway Quay. Na het uit de lucht schieten van deze grote zwart-witte vogels met rode snavel en poten, wordt direct de maag geledigd en geschraapt. Gelukkig staat onze vriend niet meer op de Rode Lijst bedreigde vogelsoorten.

Waarom Gibraltar? Omdat de lekkerste ooievaar, de Nederlandse, wellicht nog boordevol stukjes kikker, muis, mol, insect, hagedis, regenworm, jonge vogel, aas en afval zit. De ultieme mix voor kooievaar.

Hoe nuttigen? Gewoon aan tafel in een romantische ambiance. Met tangomuziek, houten castagnetten en Cava. Luidruchtig klepperen hoort er namelijk bij.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

8 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »