Schrijf mee!
« »

Communicatie, Fictie

Het verloren lijk(9)

9 juni 2017 | 120w | nancy B | 4

Weer thuis van het ziekenhuis zie ik dat mijn planten nog leven, de post is gesorteerd en dat mijn ijskast goed gevuld is. Ik vermoed dat de ‘poetsvrouw’ hier is geweest. Niet alleen het briefje maar ook het logo op haar arm hadden haar ‘vriendschap’ verraden.

Ze hadden toen alleen maar Tom’s IP-adres nodig. Vrijwel direct daarna ontving ik een mail: ‘Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen en goedgekeurd. Binnen twee werkdagen ontvangt u geheel vrijblijvend ons product. Wij attenderen u er wel op, dat bij een eventuele volgende bestelling uw lidmaatschap automatisch wordt geactiveerd.

Een tekening van het drakenlogo en een visitekaartje liggen op mijn dressoir. Ik toets het nummer in en maak een afspraak met Paul.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van nancy B of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

12 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »