Schrijf mee!
« »

Communicatie, Fictie, Natuur

De notenkraak

7 augustus 2017 | 120w | nancy B | 13

Het is al de tweede keer deze maand, dat Willie een lading lege notendoppen bij een klant aflevert. Zijn baas is het nu dan ook meer dan zat.’Luister lijpe boomkangoeroe, dit pik ik niet. Je bent ontslagen,’ brult hij hem toe. Willie barst in tranen uit en probeert zich nog te verdedigen maar zijn baas is onvermurwbaar en roept hem na, dat hij altijd al de zwakste schakel is geweest.

Na meerdere mysterieuze berovingen op de medewerkers van de’Bospost-express’ komt na langdurig onderzoek eindelijk de aap uit de mouw. Twee Roemeense circusberen op skateboards graaien de noten vliegensvlug uit de buidels, kraken ze en gooien de lege doppen terug. Voor Willie is het te laat, de arbeidsverhouding is onherstelbaar verstoord.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van nancy B of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

14 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »