Schrijf mee!
« »

Column, Maatschappij, Mensen

DE BODEM VAN DE WENSPUT

23 maart 2017 | 120w | o_verschreef â€  | 2

Geen fantastischer plek in dit hemels ondermaanse dan de bodem van een wensput, biechtstoel voor potentiële zondaars in woord en gedachte, doch liever nog in doen. Nooit in laten! Lont naar vaten vol perverse manoeuvres en decadente gulzigheid.

De verplichting tot geheimhouding barricadeert elke verhoopte gemeenschap met omstaande gelijkgestemden, tenzij heimelijke wederzijdse blikken geen brailleschrift behoeven. Zijn vingertoppen voldoende welsprekend om in zedeloze potjes te roeren? Hoop doet leven!

De wensfee diep in de schacht, een mysterieuze glimlach op de volle lippen, cirkelt met haar repelsteeltje, realiseert ongelooflijk fantastische fantasieën. Realiseert de ontvanger zich voldoende en naar eer en geweten zijn geluk?

De fee belaadt hem met één opdracht: genieten! Genieten tot het gaatje. Want wie goed doet, goed ontmoet!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van o_verschreef of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »