Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Eten & drinken, Mensen

Citroentje suiker

15 oktober 2017 | 120w | Mien | 2

Citroen, de citroenen zijn weer eens op. Ik wil niet stoken, maar hoe vieren we nu onze verjaardag?

Samen worden ze driehonderdenvierenzestig. Dat is geen kattenpis. En ze zijn maar met zijn vieren.

Marieke wordt onmiddellijk naar de markt gestuurd. Zij moet zo snel mogelijk citroenen scoren. Cadeautjes hoeven de vier tantes niet, maar owee als er geen citroenjenever kan worden geschonken.

Citroentjes suiker zo worden de tantes ook wel genoemd. Beroemd, berucht in gans het bejaardentehuis. Maar het is te klein op deze heugelijke dag, waarop vier tantes verjaren.

Niemand maar dan ook niemand zal hen kunnen bedaren. Ook geen spannende heren die naakt springen uit een doos.

Citroentje suiker dat is wat ze willen. Anders gaan ze gillen!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »