Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Mensen

Archeogelogen

13 december 2017 | 120w | H2OWritez | 1

Het jaarlijkse Archeologenconcours werd afgelopen week gehouden in Rome. Een belangrijk moment voor de verder nogal gesloten archeologengemeenschap. Naast vele lezingen uit het veld, was men vooral op zoek naar roddels en romances met gelijkgestemden. Van diverse beroemde archeologenparen vermoedde men dat een eerder concours de belangrijkste vindplaats voor duiding voor hun huidige samenzijn was. De verbale archeologentroffel werd daarom ook nu weer koortsachtig gebruikt in het vergaren van mogelijke liefdesartefacten.
Geen eenvoudige taak, want jaloezie in combinatie met alcohol vertroebelen doorgaans betrouwbare bronnen. Bovendien worden dit soort prille liefdeszaken nimmer goed gedocumenteerd. Rubriceren, laat staan het duiden van uitsluitend de recente geschiedenis was hierdoor weinig deelnemers toevertrouwd. Wat hen restte waren leugentjes om bestwil of leugentjes over van bil.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van H2OWritez of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »