Schrijf mee!
« »

Familie

Altijd yahtzee

22 februari 2017 | 120w | N.D.D. | 2

Ik heb er geweldig mooie filmpjes van. Wie ze gemaakt heeft weet ik niet meer. Ik weet alleen dat het mij ten strengste verboden is om ze te posten. Heerlijke herinneringen hou ik eraan over.

Ze dansten, ze zongen, hun halflange haren in twee rechtopstaande staartjes, en ze stouwden de grote bank vol met allerlei attributen: blokken, knuffels, conservenblikken, kookpotten, vorken, lepels, poppen… Dan sneden ze een denkbeeldig touw door om naar Taka-Tuka-Land te vliegen.

Meestal aten ze eerst hun denkbeeldige boterhammen op. En dan begon het. Ze verloren hoogte! Op dat moment was het sterk aanbevolen om in de keuken te blijven. Ballast overboord gooien, weet je wel.

Hun kompas was feilloos en de wind was hun altijd welgezind.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van N.D.D. of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

11 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »