Schrijf mee!
« »

Cultuur, Eten & drinken, Mensen, Sport

Ad Fundum

21 maart 2017 | 120w | Mien | 2

Ad Fundum heeft dorst, veel dorst. Niemand die hem daarin kan verslaan. Maar het is niet de enige kwaliteit waar Ad over beschikt.

Ad Fundum is wereldkampioen Stiefeltrinken. Al heel jong is hij in en van leer gegaan. Gelijktijdig met zijn ontdekking van onlesbare dorst. Van jongs af aan drinkt Ad alles leeg wat vloeistof bevat. Te beginnen bij zijn moeder. Naast Stiefeltrinker is hij ook een dorstige borstenman.

Met sprookjes is alles begonnen. Sinds het aanhoren van Klein Duimpje en de Gelaarsde Kat gaat Ad helemaal los. Geen laars is meer veilig voor hem. Bij voorkeur regenlaarzen met hemelwater.

Stiefeldrinken leert Ad van Anton in Tirol. Ad Fundum gaat tot op de bodem. Drinkt sindsdien iedereen onder de tafel.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

9 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »