Schrijf mee!
« »

Eten & drinken, Fictie, Mensen, Natuur

120wzee vervolg 6

11 juni 2017 | 120w | nancy B | 3

Dat Arie beduusd is van het aantal uitgehongerde 120w-ers, is zacht uitgedrukt. Hij kan geen woord meer uitbrengen en wankelt.
Nancy gaat volledig uit haar plaat. ‘Arie, jij achtdubbeldwarsonderstebovendoorgehaalde embryo van een octopus. Hoe denk je dit te gaan fiksen? Een ‘mission impossible’, Arie. Dat krijg je nooit alleen voor elkaar.’ Een dikke druppel van Arie’s volle emmer loopt er overheen. Hij krijgt een appelflauwte.
Daar staat ze dan met een overvloed aan gekke vissen. De uitgehongerde 120w-ers staan op het punt hun mes in haar te steken.

Ineens was iedereen stil. Ze hoorde iemand roepen, ‘heustemeknöde breude, komtekeukepreuve de peudelsnietsezweurdefiste.’ We zijn gered dacht Nancy, toen de Zweedse kok met veel kabaal de regie overnam. Arie kwam weer bij.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van nancy B of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »