Schrijf mee!
« »

Fictie, Liefde

Stille groupie

1 maart 2016 | 120w | C.P. Vincentius â€  | 8

Toen Thea van haar voetstuk viel, waren kop en ledematen van het standbeeld rap spoorloos. De zware storm werd al gauw tornado genoemd. De oude olm die het beeld van La Sirene jaren had overschaduwd, had bij ontworteling de gestalte in zijn val meegenomen. Alleen Allerd Oude Huisbreuk werd betrapt, toen hij met de romp onder zijn arm huiswaarts fietste. Andere onderdelen werden bij de stotterende zestiger niet aangetroffen.
Allerd had Thea Maria Oploog, ofwel La Sirene en zangeres van zijn puberjaren, diep in zijn hart aanbeden. Ooit waren ze intiem geweest. Kiesheid weerhield Allerd daarmee te pronken.
Na veel ontkennen, verhief Allerd zich in de verhoorkamer en riep: ‘Nog een keer heb ik haar kunnen omvatten, nog één keer!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van C.P. Vincentius of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

21 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »