Schrijf mee!
« »

Communicatie

Niet zo, sjaal

1 november 2016 | 120w | JelStein | 5 |

In deze tijd van sociale media is het de kunst om op de juiste wijze te communiceren. Weet wat je zegt en tegen welke doelgroep. Het is een gouden regel uit de reclamewereld. Tegenwoordig is iedereen zo in feite een zender. Wat je als bericht de wereld in schiet, zegt tegelijkertijd ook veel over jezelf.

Kijk maar eens naar politici die menen continu consequente boodschappen uit te dragen. Het werkt hen tegen zodra zij de samenhang van wat ze in de loop der tijd riepen uit het oog verliezen. Wat dat betreft is Wilders een voorbeeld van een zendamateur. Hij zendt in eigen ogen steeds hetzelfde uit, maar vergaloppeert zich voor de camera. En dat moet minder, minder, minder. Echt.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van JelStein of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »