Schrijf mee!
« »

Fictie

Morfinisten

26 april 2016 | 120w | C.P. Vincentius â€  | 6

Adolphe Houttekeute sombert. Haar scooterboy heeft een zware longontsteking. Zelf porties morfine met de auto rondbrengen lukt deze week evenmin. De zeven adressen liggen rond de N37. Die weg is afgesloten; een nieuw wegdek. Dat betekent dat Jurriaan Willem van Arnsberg noch Juliana Amalia van Nassau te bereiken zijn. Doordat de Prins Hendrikallee wordt opengebroken, vallen Nicolaas Peter Pawlona en Emma Beatrix Biesterveldt buiten bereik. Inclusief rotonde ligt ook de Zorreguietaring er ruim een week uit en ontberen zowel Irene Christina als Marguerita Maria van Stolberg hun tweedaagse dosis. Duiker onder de rijbaan, middenberm verwijderd, fietspaden aangelegd; het zijn onoverkomenlijke hinderpalen. De doses rondbrengen op de fiets? Adophe ziet het zich, gezien de toestand van haar eigen verslaving, niet doen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van C.P. Vincentius of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

11 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »