Schrijf mee!
« »

Fictie

Jan Willem

19 september 2016 | 120w | bartsnel | 7

Weinigen van u zullen zich Jan Willem Toornstra uit Bavel nog kunnen herinneren en dat is niet zo vreemd. Hijzelf leeft inmiddels niet meer en zelfs onder zijn nabestaanden is niet algemeen bekend dat (over)grootvader met naam en toenaam prijkt in de 12e editie van het *Guinness Book of Records*. Zij die het nog weten geven er overigens de voorkeur aan dat u de naam Toornstra verbindt met de eerste klas banketbakkersproducten, die het familiebedrijf al sinds jaar en dag produceert.
Jan Willem stelde een groot deel van zijn jeugd in dienst van het bereiken van zijn bijzondere prestatie, en juist daarom is het bijzonder betreurenswaardig dat mij hier simpelweg de ruimte ontbreekt om er dieper op in te gaan.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van bartsnel of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

8 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »