Schrijf mee!
« »

Communicatie

De teller tikt door

17 oktober 2016 | 120w | Frank | 5

Eens in de zoveel tijd gaat de teller omhoog, op onvoorspelbare momenten en vaak na maandenlange stilstand. Eén of twee punten omhoog en daarna weer langere tijd niets. Zo gaat dat nu al ruim zes jaar. Natuurlijk, andere tellers zijn reeds lang geleden aanbeland bij Het Getal en daarna gestaag doorgestegen. Soms tot werkelijk ongekende hoogte. En de wereld, zij draaide verder.
Maar, dit ligt anders. Er zijn (complot)theorieën en geruchten over wat er zal gebeuren als ook deze teller het magische getal eindelijk bereikt. Zal er een einde komen aan mondiale breedsprakigheid? Zal de server ontploffen? Zal hij simpelweg de stekker eruit trekken? Niemand die het weet. Hij ook niet. De teller tikt door en moedig schrijft men voorwaarts.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Frank of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

7 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »