Schrijf mee!
« »

Fictie

Boze witte man

24 november 2016 | 120w | Lijmstok | 4

Mijn relatie met haar is volledig gepolariseerd. Voorheen hadden we alleen nog populistische seks, maar sluipenderwijs is ondertussen alles zwart wit geworden. “Doe mij een bak koffie, slet”, scheld ik ’s ochtends, waarop zij meteen met een advocaat naast haar, allebei in badjas, een dwangbevel aandienen wegens seksuele intimidatie. Wil ik m’n koffie direct, dan moet ik het zelf pakken. Met het risico dat die feeks staat te blaffen: “Minder, minder!” Twintig jaar hebben we aan onze eigen miniparadijs gewerkt en omdat we niks beters te doen hebben nu alles af is, en te hebberig geworden om het allemaal te delen, slopen we liever elkaar dan dat we een ander er mee vandoor zien gaan. Relatie van Vrijheid? Stem nu!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Lijmstok of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »