Schrijf mee!
« »

Communicatie, Mensen

Bijwerking

3 januari 2016 | 120w | Frank | 2 |

“Ik snap heel goed dat het een vervelende bijwerking is, maar we kunnen er momenteel helaas weinig aan doen. Wat we zien bij andere patiënten met soortgelijke bijwerkingen, is dat het vaak na enige tijd stabiliseert en zelfs weer verbetert. U moet die medicijnen in ieder geval wel blijven gebruiken.”

– “Dokter, u snapt er niets van! Voor mij hoeft het zo niet meer, echt niet hoor. Ik heb zoveel meer haaruitval dan voor die operatie. Als dit zo doorgaat hoef ik amper nog naar de kapper! Zo wil ik echt niet verder leven! Als iemand mij van te voren verteld zou hebben dat dit zou kunnen gebeuren als bijwerking van die giftige synthetische troep had ik dat donorhart nooit geaccepteerd!”

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Frank of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »