Schrijf mee!
« »

Maatschappij

Weerwaarschuwing

7 januari 2015 | 120w | taallent | 5

Door ernstige, onvoorziene omstandigheden, is het weer in Europa totaal uit balans. Eerder deze dag heeft zich geheel plotseling een grote depressie ontwikkeld boven Frankrijk. Vanuit het (Midden) Oosten heeft een lagedrukgebied zich boven Parijs genesteld. Weinigen hebben dit lagedrukgebied, waaruit zich een storm heeft ontwikkeld, zien aankomen. In Parijs zijn zeer harde windstoten gemeten en helaas zijn er door de weersomstandigheden vele slachtoffers te betreuren. Ook Nederland zal volgens de laatste voorspellingen te maken krijgen met de gevolgen van het drama dat zich in Frankrijk heeft afgespeeld. Code rood is afgegeven en het is helaas niet te voorspellen tot hoelang deze omstandigheden zullen aanhouden. De verwachting is dat de gevolgen van deze weersomstandigheden tot ver buiten Europa zullen reiken.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van taallent of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »