Schrijf mee!
« »

Poëzie

Titel

11 mei 2015 | 120w | Rob van Bedaf | 4

Rol vier meter behang uit en kalk met grote letters over de gehele lengte: ‘Dit is Poëzie’. Breng na droging het knalrode fond aan. Ik trek mijn sokken uit en druk per strekkende meter tubes van verschillende kleurtjes acrylverf leeg. Neem een aanloop en glijd blootsvoets door de gang. Op en neer. Dan trek ik haaks met een lijmkam regels op het doek. Vervolgens vul ik de plantenspuit met een oplossing van verf en ether, en spuit -balancerend op mijn handen- het kleurmengsel met mijn voeten kriskras over het behang. Rookpauze! Luister naar Wagner. Ontkurk een Chablis. Tegen de avond ontsteek ik mijn verfbrander en vereeuwig interpunctie in de toplaag. “Zonder Titel’ vind ik niks. ‘Onzichtbaar’, daar gaan we voor!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Rob van Bedaf of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

12 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »