Schrijf mee!
« »

Communicatie, Eten & drinken

Genegeerd

6 april 2015 | 120w | pimmynl | 2 |

Voor het cafetaria was het terras redelijk bezet, drie tafeltje.
Binnen was Hugo de volgende klant na een drietal kinderen die iets bestelde. Zes mensen bediening achter de bar reageerden niet op hem.” Die hebben zeker andere bezigheden,” dacht hij, maar zag daar niet zo veel van. Een bestelling opnemen moest kunnen. Helemaal doen of hij er niet was ging wel ver. Na drie minuten met verbazing afwachten veranderde er niets. Hugo besloot weg te gaan, draaide zich om en liep de deur uit. Pas bij het van het slot draaien van zijn fiets, keek hij nog even naar binnen. De gezichten van de bediening, keken met een lichte verbijstering naar hem. “Hebben ze niets beters te doen?” dacht Hugo.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van pimmynl of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »