Schrijf mee!
« »

Communicatie

Focuspunt

16 maart 2015 | 120w | C.P. Vincentius â€  | 9

Wat Minette vanachter haar bar over de toog liet hangen, was maximaal en noodde tot minitieuze beschouwing. Hoezo minibar in een fantasieloze hotelkamer, dat witgeschilderde hokje in de betonkolos van het hotel naast de snelweg? Wanneer ik dan toch per se uiteindelijk dronken tussen de lakens zou rollen, waarom dan niet eerst en vooral vooraleerst de drank genieten ten overstaan van een door de natuur zo royaal gemodelleerd wezen als Minette? Intussen bleek mij dat ik niet de enige was, die geschraagd door bovenstaande overwegingen een barkruk bezette. De rij heren had een gezamenlijk focuspunt. Niet het glas voor hen op de toog, maar een boezem op G-cup formaat, die door de push-up beha bijna letterlijk in het oog sprong.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van C.P. Vincentius of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

20 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »