Schrijf mee!
« »

Liefde

Eerste sneeuw

27 januari 2015 | 120w | Werner | 11

Nu de eerste sneeuw valt gaan mijn gedachten weer uit naar haar. Terwijl het witte goedje onder me dat zachte krakende geluid maakt, beeld ik me in dat ze hier is. We zouden samen met de kinderen een sneeuwpop maken en ze zou me bekogelen met sneeuwballen tot ik drijfnat neerviel. Ze zou het allemaal fantastisch gevonden hebben. Morgen geven ze dooi. Dan smelt dit wonder onder onze voeten en is ook dit korte geluk weer weg. Het is dan wachten op een nieuwe vrieskou zodat de kringloop van het water ons opnieuw dat wondermooie zachte witte tapijt bezorgt. Ik kijk er minder naar uit dan vroeger. Een zoute waterdruppel loopt langs mijn wang en versmelt met zijn bevroren soortgenoten.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Werner of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

6 reacties

Reageren

120
LET OP: Werner heeft aangegeven alleen inhoudelijke reacties te willen krijgen op dit stukje!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »