Schrijf mee!
« »

Maatschappij

Plaats vergaan

30 juni 2014 | 120w | C.P. Vincentius â€  | 10

Toen de vrouw bij de volgende bushalte opstond, verspreidde zij een intense urinegeur. Op de zitplaats tekende zich een donkere vlek af, ter grootte van haar achterwerk. De vrouw werd opzij geduwd door een jonge vent met een motorjack en een petje achterstevoren op zijn hoofd. Hij plofte op de vrijgekomen plaats en keek Rutger aan met een zelfvoldane grijns. Of Rutger beteuterd was, omdat hij de zitplaats niet kreeg? Hij zag dat de knaap binnen een minuut begon te snuiven en te draaien. Zijn rechterhand, vol met nikkelen ringen ging over de vochtige nylon bekleding van de zitplaats. Hij rook aan zijn hand en snoof. De geur? Leek bepaald geen bronwater. Hier zou bij het opstaan geen plaats vergaan.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van C.P. Vincentius of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

18 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »