Schrijf mee!
« »

Column, Sport

Michael Schumacher uit coma

16 juni 2014 | 120w | Defrysk | 2

Natuurlijk is Schumacher uit coma, want Duitsland moet vandaag voetballen en Schumacher is dol op voetbal!  

Schumacher zit inmiddels voor een grootbeeld-tv te wachten op wat komen gaat. Als Duitsland wint gaat Schumacher een toespraakje houden vanuit het ziekenhuis.

Schumacher is wakker en de wereld juicht.  Maar misschien weet Schumacher van de wereld niets meer af en kwijlt hij in een bakje. 

Hopelijk zit ik er naast en is Schumacher klaarwakker. Misschien juicht hij mee met die Mannschaft. Maar als Schumacher een wrak is wil ik daar geen beelden of plaatjes van zien. Schumacher is een held die drie jaar nadat hij gestopt was het opnieuw probeerde. Een kansloze missie. Dat was voor mij al pijnlijk genoeg om te zien.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »