Schrijf mee!
« »

Cultuur, Liefde, Mensen

Een lesje geschiedenis

6 mei 2014 | 120w | Levja | 16

Lang geleden leefde in Pompeii een jong stel. Zij heette Olivia en hij luisterde naar de naam Pacificus.
Ondanks dat zij in verschillende milieus verkeerden, waren zij geliefden. Zij minnekoosden naar hartenlust en de grond zinderde heftig onder hun libido.

Totdat de rijke handelaar Aulus een oogje op haar liet vallen. Hij was dit jonge paar vaak gevolgd en hemelde haar op. Hij had goede nota genomen van de gewilligheid van de schone bevallige jongedame.
Hij bood de lieftallige Olivia gulle gaven aan in ruil voor een nachtje cohabiteren.

Toen Pacificus dit hoorde, werd het rood voor zijn ogen. Onder de Vesuvius vervloekte hij luidkeels deze gefortuneerde stinker. Dit bracht een stroom van vurige lava teweeg.

De rest is geschiedenis.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Levja of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

29 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »