Schrijf mee!
« »

Communicatie, Maatschappij, Mensen

Changé

19 maart 2014 | 120w | Mattie | 2

Vanavond heb ik heerlijk gedanst met Jean-Paul. We zijn gaan salsa dansen, dat heeft een verrukkelijk ritme en met de goede danspartner is het heerlijk samen sexy bruisen met dansen die aan palmen, rum en zon doen denken.

Het deed me denken aan vorige week, toen lag ik met Matthew onder echte palmen op zilverwit zand, naast een suikerplantage. We smulden van een piña colada nadat we loom terugkwamen van een boottocht, genietend van brutale pelikanen.

Zonloos onderneem ik met Pijke ook leuke dingen. Hij trakteert mij vaak op een filmpje, onlangs zagen we samen “Her”. Als we dan gedeelten naspelen, met eigen improvisaties, liggen we daarna samen in een deuk.

Gelukkig kan ik eindeloos putten uit mijn veelzijdige wissellijst…

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mattie of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »