Schrijf mee!
« »

Communicatie, Mensen

Weerklank

16 november 2013 | 117w | C.P. Vincentius  â€  | 5

Iedereen kan gewoon zeggen wat holte kan betekenen. Iedereen kan zijn beurt vaststellen. Met kromme nagels kunnen eigenaardige kenmerken in de binnenkant van de schedel worden aangebracht. De werkelijkheid kan systematisch worden geregistreerd en opgehangen. In de wachtkamer krijgt ieder een nummer. Nummer 821 begint deze ochtend en wij zijn nummer 834. Er zijn dus dertien personen voor ons. Drie loketten zijn open; grof gemeten zijn er 4 wachtenden per loket voor ons. Maar, nee. Er zitten vier gezinnen met kinderen op één nummer tussen. Dat zijn zoveel holtes en nagels extra dat wachten nauwelijks loont. Voetstappen echoën ondanks de volle wachtkamer en de vinyl vloertegels. Elk van de schedels hoort hoe holte klinkt tijdens de behandeling.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van C.P. Vincentius of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

9 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »