Schrijf mee!
« »

Fictie, Liefde, Mensen

Nou effe niet

11 januari 2013 | 120w | G.J. van Gisteren | 3

“Tringgggg” De deurbel rinkelt irritant lang, zuchtend staat hij op. Ongelofelijk! nog geen twee minuten geleden had ze ge-sms’t en nu staat die muts al voor de deur. Hij opent de voordeur en daar staat Ans, hopsend van de kou. “Hoi Ramon, welke film gaan we kijken?” Hij haalt zijn schouders op en stapt opzij: “Geen idee, waar heb je zin in?”

Terwijl de MGM leeuw brult begint zij al handtastelijk te worden. GeĂ«rgerd gromt hij, “Ans, zal ik maar muziek opzetten?” Met een hand onder zijn shirt fluistert zij zwoel, “Ja, iets romantisch” Hij pakt zijn IPod, zoekt een nummer van Barry White, ‘My Everything’, doet zijn oordopjes in terwijl zij hem verbouwereerd aanstaart, en zakt onderuit. Eindelijk rust.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van G.J. van Gisteren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »