Schrijf mee!
« »

Column

Letters

19 maart 2013 | 120w | Lijmstok | 4

Een vers toetsenbord. Vandaag heb ik er een gehaald, en werkelijk, de letters spetteren van mijn scherm. Met lichte elegantie trippelen mijn vingers met bravoure over de verse knopjes. Geen half werkende ‘r’, geen functietoetsen die uit elkaar vallen, geen afgebroken pootje waardoor het tikplankje niet meer omhoog komt. Ik heb geen ergonomische computeromgeving nodig, maar fatsoenlijk en met enige netheid je letters op het witte virtuele vel krijgen, is wel het minste wat je kan doen. QWERTY ingericht, een gescheiden numeriek toetsenbord. Deftig zwart, met witte letters. Ze lichten op met blauwe led verlichting als ik in het donker type. Rest nog maar een klein probleempje. Een fatsoenlijk, spannend en ongecompliceerd pakkend verhaal op papier krijgen, liefst met clou.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Lijmstok of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »