Schrijf mee!
« »

Communicatie

Klantvriendelijke klanken

28 augustus 2013 | 120w | Dana | 0 |

“Kan ik de Vivaldicruise boeken?”
“Overstroming op de Rijn, bootreisjes afgelast!” Luidt het antwoord.
“Ik wil geen reisje op de Rijn, maar een Middellandse Zeemuziekcruise”, zegt mijn moeder.
“Overstroming op de Rijn, bootreisjes afgelast!” Klinkt het weer
Haar hals vertoont lichtrode irritatievlekjes.
“Ik heb géén belang bij rijnreisjes.”
“Bootreisjes afgelast, bootreisjes afgelast”, is het commentaar.
Mam begint te stomen. Ze had zich verheugd op zoetgevooisde vioolklanken liggend op het zonnedek.
Ik kom helpen: “Mam, lukt het?”
“Die loketmeneer beweert…”, mam hapt naar adem.
“Overstroming op de Rijn”, klinkt het weer.
“Mam”, verzucht ik: “U moet ook niet bij een papegaai boeken!”
Ik leid mijn bijna blinde moeder de dierenwinkel uit en boek voor haar bij het naastliggende reisbureau de Vivaldicruise.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Dana of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »