Schrijf mee!
« »

Communicatie, Sport

Jongensdroom

17 juni 2013 | 119w | Henry Coumans | 5

Daar zit ik dan, aan tafel bij Karl Vannieuwkerke. In eerste instantie gevangen door diens aandacht, nu te gast in zijn wielerprogramma TopVĂ©lo.

La Marmotte zit erop, eerste keer, geen woorden voor. 7000 fietsfanaten, ieder voor zich tegen de natuurlijke elementen. No mercy, alleen maar doorgaan.

Nu onderworpen aan Karl’s aanstekelijke interesse in wielrennen. Eerlijk, integer, onder alle omstandigheden. Passioneel. Zuiver.

“PAF”, shit, lek! Met een knal weer bij de waan van de dag, de droom voorbij. Mijn vrouw noemt het hallucineren. Dromen zijn bedrog, maar ik doe het lekker toch.

La Marmotte 2013, het moment nadert, 6 juli in het zicht. 9 maanden voorbereiding, genoeg geweest? Vorm van de dag? Volgens plan, of Ă  l’improviste? Mijn jongensdroom. Eindelijk.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Henry Coumans of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

6 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »