Schrijf mee!
« »

Column, Mensen

Geachte Royal Airlines

3 februari 2013 | 120w | G.J. van Gisteren | 8 |

Vorige week heb ik in de supermarkt de caissière na het afrekenen even getrakteerd op een applausje, vanwege haar professionele afhandeling van het proces ‘boodschappen doen’. Ook de parkeerwacht, die uitermate kundig mijn auto voorzag van een prent, heb ik verrast met een staande ovatie. Later die dag heb ik bij het reisbureau de medewerkers met enthousiast handgeklap bedankt voor mijn vliegticket en de verleende service.

Echter, toen uw piloot het vliegtuig had geland, zonder de 192 passagiers om te brengen in een brandend inferno, werd mijn geestdrift helaas door uw personeel niet met gepast animo ontvangen. Zelfs niet na extra aansporingen via mijn megafoon. Toch zou ik u willen vragen om applaus na elke landing te verplichten.

Hoogachtend,

Toerist

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van G.J. van Gisteren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

10 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »