Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie

Daar zit een luchtje aan

28 februari 2013 | 120w | Lousjekoesje | 4

Het is naar eigen zeggen de hipste krant van Nederland. Bestemd voor de nieuwe generatie geïnteresseerde mediagebruikers die anders omgaat met nieuws en informatie. Ik heb het over de NRCNext.

Ik vroeg me lange tijd af: waarom bestaan er nog papieren versies van de NRCNext? De nieuwe generatie leest toch alles op zijn Smartphone?

In de nieuwe reclame van de NRCNext spuit een mooie man in de rondte met aftershave en verwacht dat de dames op hem af komen, maar ze passeren hem en gaan met de mindermooie jongeman de NRCNext lezen. Het Next-effect noemen ze dat. Nee, het is waarschijnlijk gewoon het Axe-effect.

Een website kun je moeilijk parfumeren. Een papieren krant met een Axe-luchtje, geloof mij, dat werkt!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Lousjekoesje of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »