Schrijf mee!
« »

Communicatie

Beveiliging piekt

29 december 2013 | 120w | C.P. Vincentius â€  | 2

’t Wanstaltig en walgingwekkend uiterlijk van de winkeldieven verhindert volgens de politie dat beelden van beveiligingscamera’s bruikbaar kunnen worden gehanteerd. Ook verklaringen van het winkelpersoneel getuigen van hun grote walging bij het zien van deze wanstaltige winkeldieven, zodat nadere precisering van hun uiterlijk onmogelijk blijkt. Dat het uiterlijk van de winkeldieven ook een spiegel is van hun walgingwekkende innerlijk en wanstaltigheid, daarover bestaat noch bij winkelpersoneel, noch bij politie enige twijfel. Bij uitzending via een landelijke televisieprogramma zouden de beelden van deze winkeldieven al snel aanwijzingen moeten opleveren, zodra familie, omwonenden en kennissen deze dieven herkennen. Wel dient bij de landelijke presentatie enige terughoudendheid te worden betracht, zodat de walging die het wanstaltig uiterlijk oproept niet overslaat naar de televisiekijker.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van C.P. Vincentius of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »