Schrijf mee!
« »

Communicatie

Associatieve Nieuwsgaring

2 oktober 2013 | 120w | Lijmstok | 6

De Federale Overheid gaat op slot en mijn fiets bij de supermarkt ook. Talloze toeristen en fietsendieven staan nu sip te kijken bij de afgesloten fiets en dierentuin. Volkert gaat op proefverlof en mijn ochtendstoelgang is ook erg vroeg. Mijn rectum en Fred Teeven staan voor een moeilijke beslissing. De Greenpeace activisten slapen op betonnen vloeren en worden aangeklaagd voor piraterij, maar ik zakte vannacht door mijn bed toen ik illegaal muziek aan het downloaden was. Geert doet onaardig tegen de Kamervoorzitter omdat hij niet kan wennen aan de Koran. Ik snuit mijn neus ook wel eens in een hoofddoekje. Ik moet het klein houden, anders past het allemaal niet in mijn hoofd. Iedere dag ben ik best wel wereldnieuws.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Lijmstok of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »