Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen, Sport

Afval?

11 januari 2013 | 120w | Michiel van Driel | 1

Afval is rotzooi en rotzooi gooi je weg. Waarom dan een afval-race houden in de trant van The Voice of Holland? Immers, wie bepaald wat rotzooi en afval is en wie wil er überhaupt afvallen? Afvallers staan in de maatschappij namelijk niet hoog aangeschreven. Behalve als je daadwerkelijk afvalt. Het kost enorm veel doorzettingsvermogen maar je investering betaald zich terug. Na een paar weken is je lichaam in prima conditie en dat is nog niet alles: je scoort met je zelfvertrouwen gegarandeerd een wereldhit. Daarom stel ik het volgende voor: val af zonder af te vallen! Lig eruit zonder eruit te liggen! Met andere woorden: schrijf je vandaag nog in bij een sportschool bij jou in de buurt en scoor!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Michiel van Driel of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »