Schrijf mee!
« »

Communicatie

Zoveel mogelijk lettergrepen. Een poging.

1 januari 2012 | 120w | Gerben Oebele | 4

Rechtsvoorgesorteerde vrachtwagencombinaties denderen voluptueuzer dan flamencodanseressen langszij. Hun doorgewinterde beroepschauffeurs verbreken met duizelingwekkende capriolen de geldende verkeersreglementen. Behoudenterwijze verkies ik een geometrisch verkeersknooppunt daarom met voorzichtige correctheid te nemen. Als ik de-accelereer, ergo voortdurend met pompbewegingen ook mijn remsysteem controleer, zie ik vanuit mijn achteruitkijkspiegel een aanstormende medeweggebruiker met lichtsignalen communiceren dat er wellicht iets verschrikkelijks is gebeurd. Met het besturingssysyteem van mijn voertuig naar links bewegend, halverwege de afbuigende rotonde, aanschouw ik plotseling waar de menspersoon op doelde. Een samengeschoolde doorgedraaide en straalbezopen kerstmannenvereniging met lampionnenuitrusting heeft een frontale confrontatie gehad met een zojuist uit het leger ontslagen veiligheidsofficier van de explosieven opruimingsdienst. In een allesomvattende fouilleersessie proberen overheidsfunctionarissen gezamenlijk een wetenschappelijke analyse te maken van het verwerpelijke incident.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Gerben Oebele of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »