Schrijf mee!
« »

Column, Cultuur

Vijftig tinten huisvrouwenporno

4 juli 2012 | 120w | Bob de Visser | 8

Deze trilogie is een Amerikaanse hype. Jong, onervaren meisje ontmoet rijke, machtige man van de wereld, die haar tot zijn sm-maatje maakt. Drie delen porno, gelardeerd met bondage, dominantie, onderwerping, sadisme en masochisme. “Alle dertien kinky.”

Ondertussen kijkt hij haar aan met zijn doordringende, grijze ogen.

Nadat zij ontmaagd is, hetgeen in extenso wordt beschreven, volgt er een keur aan sm. Zij moet nog wel even tekenen voor haar stilzwijgen en de grenzen van het seksspel.

Een kaskraker bij de vrouwen. Waarom? Een echte knappe, sterke kerel? Een die zegt wat je doen moet. Romantiek, maar wel wat extreem fysiek vormgegeven!

Erg slecht geschreven bagger. Na deel een haakte ik onpasselijk af. Vijftig tinten walging dropen vermoedelijk van mijn gelaat.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Bob de Visser of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

20 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »