Schrijf mee!
« »

Communicatie, Maatschappij, Mensen

Verdubbelen voor de poen

31 maart 2012 | 120w | Defrysk | 0

Klakkeloos wordt het aangenomen. Het aantal diabetici verdubbelt, het aantal hartpatiënten verdubbelt, het aantal kankergevallen verdubbeld en ga zo maar door. En waarom geloven we dat? Omdat we schrikken van een dergelijk bericht. De schrik vertroebelt het logische denken. Niemand staat er bij stil dat al die verdubbel berichten wel eens niet waar zouden kunnen zijn.
Er is maar een industrie die belang heeft bij verdubbelde cijfers. Dat is de pillenindustrie die niets liever willen dan hun winsten verdubbelen. Ook federaties en stichtingen die die ziekten ‘bestrijden’ zijn besmet met het geld afkomstig van die industrieën. Het enige wat werkelijk verdubbelt is het lobbygedoe van de farmacie om geld los te peuteren voor hun bedrijven, aandeelhouders, bonusjagers en andere geldwolven.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »