Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen

Staatsloterij gewonnen!

22 april 2012 | 120w | Bloem | 10

De uitgeverij stortte het astronomische bedrag van €7,52.
Ik grapte: ‘Olé, weer een baksteen voor ons buitenhuis in Frankrijk.’ Meneer Bloem daarentegen droomt al jaren van een megabedrag in de staatsloterij. Afgelopen week liet hij zijn staatslot nakijken of we een eigen ‘geldje’ hadden gewonnen. Opeens knalde een fles champagne open, ballonnen vlogen om zijn oren en een fotograaf flitste een paar kiekjes. Mijn man had een miljoen euro gewonnen, inclusief nazorg. Overdonderd brachten ze hem thuis. Herstellen gaat in huize Bloem razendsnel en mevrouw nazorg stelden we op haar gemak. Ze vertrok. Mentaal konden we het aan. Over metamorfose gesproken, vanaf die dag zou niets meer hetzelfde zijn. De bel ging, kreun, weer nazorg?
Helaas het was de wekker.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Bloem of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

11 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »