Schrijf mee!
« »

Eten & drinken, Maatschappij

Smakgeluiden

6 februari 2012 | 120w | Pjotr | 6

Zonder te kijken wist ik welk schouwspel zich naast mij afspeelde. Als een autist, gebrand op zijn rituelen, consumeerden mijn oren gedwongen deze daagse marteling. Het knisperen van plastic, het gulzige gesmak lijkend op dat van een herkauwend rund en de bevredigende slikgeluiden van een ondervoede Afrikaan; ongegeneerd elk uur een krakker, wafel, boterham als een uitgehongerd paard in een volle arena naar binnen werken.

Waarom hebben sommige mensen niet geleerd om zich bij de drie maaltijden daags neer te leggen? Een consumptiemaatschappij is immers nog geen excuus om je collega’s elk uur gedwongen onder te dompelen in pindakaaslucht en verteringsgeluiden. Een hoog metabolisme? Ik ook, alleen dan wel gedurende de pauze. Nog net vol te houden tijdens deze topsport.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Pjotr of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »