Schrijf mee!
« »

Mensen, Sport

Rus

4 juni 2012 | 120w | Willeke Stadtman | 2

Voor het eerst sinds Brenda Schultz, die niemand meer kent, is de 21 jarige Aranxta Rus, die in Nederland nog niet bekend is, doorgedrongen tot de achtste finale van Roland Garros. Een unicum. En tegelijk een startschot voor de onvermijdelijke jacht op alles, dat scoort.
Alle verloven zijn ingetrokken. Verslaggevend Nederland stort zich vol overgave op dit gloednieuwe fenomeen, waar we alles, nee echt álles van willen weten.
Formatje ‘Martin Verkerk’: die opeens ‘hot’ was, toen hij eenmalig vlamde in Parijs.
Vandaag hoorde ik op de radio, dat de kleine Aranxta vroeger dol was op banaan met roosvicee, dat ze heel erg bang was voor kabouters, dat haar eerste tennislerares haar een pittig ding vond. Dat belooft wat in Parijs.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Willeke Stadtman of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »