Schrijf mee!
« »

Mensen

Potloodtest!

8 april 2012 | 120w | Bloem | 7

Slik, je wordt wakker en bent vijftig. Het spul is ‘iets’ gaan hangen. De potloodtest hoeft niet meer te worden uitgevoerd. Enig uitleg voor de mannelijke lezer? Als vrouwen de kwaliteit van hun borsten willen testen stoppen ze er een potlood onder. Ze gaan goed rechtop staan, houden tegen beter weten in hun vingers gekruist en hopen dat de potlood valt. Vergeet het maar. Het spul is zakkende. Ongevraagd advies, mannen? Temper het douchelicht. Onze met wallen behangen wangen vragen al genoeg aandacht.
Natuurlijk heeft de lieve heer make-up uitgevonden en kan ik er nog wat jaren afsmeren. De echte confrontatie kwam pas toen mijn kleding kast een metamorfose nodig had. Kreun, in de vorige eeuw had ik kledingmaat achtendertig.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Bloem of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

11 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »