Schrijf mee!
« »

Column

Pek en veren

19 februari 2012 | 120w | Bob de Visser | 1

Aan de toon van de muziek te beluisteren, is er her en der een medemens vertoornd. Dat mag best. Immers, het hebben van een afwijkende mening is legitiem.

Op deze site zijn reacties een schaars goed. Ik heb, snellezend weliswaar, ze eens doorgelezen. Ze zijn doorgaans vriendelijk van aard.

Dat ik met twee flut stukjes relatief zo veel commentaren veroorzaak, doet me deugd. Boos worden hoeft echter niet, maar mag best.

Ik blijf bij mijn stellingname, dat polemiseren in 120 woorden redelijk te volbrengen is, maar een uitgewerkt verhaal met situatieve beschrijvingen, een gedegen uitwerking van karakters, een liefst onverwachte pointe en een zekere mate van gelaagdheid schier een onmogelijkheid blijkt.

Word ik nu standrechtelijk met pek en veren verbannen?

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Bob de Visser of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »