Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur

Op zijn kop

6 maart 2012 | 120w | Carel de Mari | 2

“Hij hangt op zijn kop”, de bibliothecaresse weet het zeker. Ik ben bezig mijn eerste solo-expositie in te richten in de plaatselijke bibliotheek. Leuk dat ik daarvoor uitgenodigd ben. Ook dit schilderijtje moet daar een plekje krijgen.
“Welnee, hoe kom je daar nu bij”, ik heb zoals gebruikelijk het werk aan de onderzijde gesigneerd. Het is altijd mijn bedoeling geweest de tulpjes te laten hangen, alsof ik met een zojuist aangeschaft boeketje de bloemenzaak verlaat. Maar ze blijft volhouden, uitleg of niet. Wat is dat toch, de schepper tegenspreken? Natuurlijk gun ik ieder zijn of haar eigen interpretatie maar mag ik die zelf ook hebben?
“Maar ik weet het goed gemaakt, morgen staan ze in het water, dus in waterverf.”

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Carel de Mari of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »