Schrijf mee!
« »

Communicatie

Op een onbewaakt ogenblik

14 januari 2012 | 120w | Sanne | 0

Een hoogopgetrokken muur, een feilloos afweermechanisme… een reputatie die sneller is als zijzelf. Mensen komen niet graag dichtbij haar, een hoog aaibaarheidsgehalte is niet voor haar weggelegd. Wie had ooit zien aankomen dat haar zwakke plek letterlijk op de oppervlakte aanwezig zou zijn. Hij niet, als een oprecht liefdevol gebaar, zonder bijbedoelingen legde hij zijn hand op haar schouder. Maar die aanraking brandde in haar huid, raakte haar in haar hart. Zij realiseerde zich dat wat er is niet zal veranderen. Hij was te dicht bij gekomen. Stil scheidden hun wegen weer, als altijd, zoals altijd hun pad ook weer zou kruisen. Maar ditmaal was er iets veranderd, terwijl ze weg reed veegde ze de laatste traan van haar gezicht.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Sanne of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »