Schrijf mee!
« »

Communicatie, Liefde

Ongrijpbare Vlinder

9 april 2012 | 120w | Tijgerlelie Wijnhard | 0

Verliefd zijn is als een ongrijpbare vlinder, fladdert zorgeloos, vrij en verleidelijk rond. Soms is hij zo dichtbij, pronkend met zijn felle kleuren. Ik wil hem het liefst stelen uit de lucht, mijn handen liefdevol om hem sluiten. Van mij, alleen van mij, wil ik stiekem fluisteren. Te pakken krijg ik hem waarschijnlijk nooit, maar ik blijf hem natuurlijk achterna jagen. Dacht hem gevangen te hebben, maar hij vluchtte. Vrienden die mijn gevoel niet kunnen verstaan, vinden dat ik hem moet laten gaan. Koppig als ik ben, naar hen luister ik niet. Hij bezorgt me genoeg verdriet, maar zijn stem is als het allermooiste lied. Een lach, meer waard dan goud of kristal. Ik ren hem achterna, in het dal.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Tijgerlelie Wijnhard of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »