Schrijf mee!
« »

Communicatie, Maatschappij, Mensen, Studie & werk

Licht

26 juli 2012 | 120w | BlaftwelBijtnie | 3

Verward werd hij wakker, zich afvragend waarom hij volledig aangekleed was. Het duurde een volle minuut voordat hij besefte op deze wijze in bed te zijn beland.
Het zelfstandigen bestaan had hem geen windeieren gelegd. Een bliksemstart zorgde voor de luxe situatie dat hij na amper 4 maanden werken al een kwartaal zonder werk kon overbruggen. De prijs die hiervoor betaald moest worden van zijn zijde was echter hoog: vrije tijd bestond al weken niet meer en zijn lichaam werd fors verwaarloosd.
Daar waar eerder lichamelijke inspanning als beloning voor een dag hard werken voldoende was, werd nu toevlucht gezocht in materiële zaken. Steeds grotere hebzucht was het substituut voor balans geworden.
Hij vroeg zich wanneer het licht zou worden.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van BlaftwelBijtnie of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »