Schrijf mee!
« »

Fictie, Mensen

Lege schijn

4 januari 2012 | 120w | Bob de Visser | 3

Hij kon het prima bolwerken. Hij had zich met verve op de sociale media gestort. Eerst Hyves, vervolgens Facebook, toen kwam Twitter. Nu stoeien met Google plus.

Zijn echte vrienden waren inmiddels kennissen. Familie zag hij louter op scherm. Zijn vrouw ontmoette hij in bed en aan tafel, maar aan haar liet hij zich al jaar en dag niets gelegen. Relationeel verstoord.

Voorts had hij op elk medium minimaal een schatje, waarmee hij virtuele seks had. Geil! Hij deed het goed bij de vrouwtjes.

2011 werd zijn jaar. Meer contacten, meer berichtjes, meer vuige conversaties. Hij leefde groots en intens. Wat bezat hij toch een schare mensen die om hem gaven.

Zijn vrouw verliet hem; hij verloor zichzelf in leegte.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Bob de Visser of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »