Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Maatschappij

Inbrekers!

26 april 2012 | 120w | jeroen van der meer | 5

In het gangetje van de kelderboxen onder ons appartement vinden wij de laatste tijd steeds peuken, blikjes en lege chipszakjes, ten teken dat er met name ’s avonds hangjongeren verblijven. Wij vragen ons met zekere vrees af of onze opgeslagen spullen in de box nog wel veilig zijn.
Op een dag vinden wij de deur van onze box volgeklad met tekeningen en leuzen, naar wij vermoeden van diezelfde jongeren. Er prijkt een soort spiderman-achtige figuur, met teksten als ‘black power’, en ‘fuck the cops’ eronder. Maar er staat ook een prachtige zin die het diepste gevoelsleven van deze jongeren weergeeft: ‘Pride is my honor living in peace with love to respect the harmony’. Wij zijn gerustgesteld, die zullen niet inbreken.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van jeroen van der meer of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »